Το DoorDash λανσάρει πρόγραμμα δημιουργών για σύντομα βίντεο, προσθέτει AI χαρακτηριστικά και ανταμοιβές για φαγητό στο χώρο

Η DoorDash, η δημοφιλή υπηρεσία παράδοσης φαγητού, ανακοίνωσε πρόσφατα την εισαγωγή ενός νέου προγράμματος για δημιουργούς περιεχομένου, εστιάζοντας σε βίντεο μικρού μήκους, την ενσωμάτωση χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης (AI) και την προσφορά ανταμοιβών για φαγητό σε εστιατόρια.

Πρόγραμμα Δημιουργών Περιεχομένου με Βίντεο Μικρού Μήκους

Η DoorDash εισάγει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους, προβάλλοντας τα αγαπημένα τους εστιατόρια, πιάτα ή εμπειρίες φαγητού. Αυτό το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και στην προώθηση τοπικών επιχειρήσεων.

Ενσωμάτωση Χαρακτηριστικών Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)

Η εταιρεία ενσωματώνει τεχνολογία AI για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις εστιατορίων, πιάτων και προσφορών, βασισμένες στις προτιμήσεις και την ιστορικότητα παραγγελιών τους. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν νέες γεύσεις και μέρη με μεγαλύτερη ευκολία.

Ανταμοιβές για Φαγητό σε Εστιατόρια

Η DoorDash δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό που επιβραβεύει τους χρήστες για την επίσκεψη και κατανάλωση σε τοπικά εστιατόρια. Με την ονομασία “Dine Out”, οι χρήστες μπορούν να κερδίζουν πιστώσεις εάν “τσεκάρουν” την παρουσία τους σε εστιατόρια μέσω της εφαρμογής. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στην υποστήριξη τοπικών επιχειρήσεων και στην ενίσχυση της εμπειρίας των χρηστών εκτός της παράδοσης φαγητού. (techcrunch.com)

Με αυτές τις νέες πρωτοβουλίες, η DoorDash επιδιώκει να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις και να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία φαγητού, συνδυάζοντας την παράδοση με την εξερεύνηση εστιατορίων και την κοινωνική αλληλεπίδραση.

TAGGED:
Share This Article